Sociaal Ondernemen: een inspirerende gastlezing door Filip Vanlommel

Op woensdag 5 oktober 2022 gaf Filip Vanlommel, algemeen directeur van De Winning, een lezing aan de masterstudenten van HEC die het vak Nederlands 5 volgen.

Het centrale thema van de lezing was de transitie naar een nieuwe, sociale én duurzame economie. Meneer Vanlommel illustreerde aan de hand van pertinente voorbeelden en actuele situaties hoe belangrijk het is om over te schakelen naar sociale en duurzame economische modellen en liet aan de hand van concrete voorbeelden zien hoe zijn eigen bedrijf zich inzet om die transitie in de praktijk te brengen. Een inspirerend pleidooi voor onze masterstudenten, die weldra hun eigen professionele carrière zullen starten en hun steentje zullen bijdragen aan de economie van morgen.

Entrepreneuriat social : une conférence inspirante par Filip Vanlommel

Le mercredi 5 octobre 2022, Filip Vanlommel, directeur général de De Winning, a donné une conférence aux étudiants de master de HEC Liège dans le cadre du cours Néerlandais 5.

Le thème principal de la conférence était la transition vers une nouvelle économie, sociale et durable. Sur la base d’exemples pertinents et de situations actuelles, M. Vanlommel a illustré l’importance de passer à des modèles économiques sociaux et durables et a montré comment sa propre entreprise s’est engagée à mettre cette transition en pratique. Un discours inspirant pour nos étudiants de master, qui commenceront bientôt leur propre carrière professionnelle et apporteront leur contribution à l’économie de demain.