Advertising Campaign Contest – Let’s create and innovate for fun !
Thanks to an advertising campaign contest, our students have developed concrete means that the International Relations Office of our School are going to use for real : Videos, foot stickers, Pix-me-box and posters are some of the ideas our students have come up with.
A View to the World, the winning team (Laura Walhin, Gaëlle Pirotte and Anabelle Royen said:
This contest was a fabulous opportunity for us students to match theorywith practice thanks to a mix of creativity, team work and communication techniques, all of which was done in English within a concrete project.
Congratulations!
Grâce à un concours de pub, nos étudiants ont développé des moyens concrets que le Service des Relations internationales de HEC-Liège vont réellement utiliser: Des vidéos, des empreintes autocollantes, une Pix-me-box, des posters ne sont que quelques unes des idées avancées par les étudiants.
Et A View to the World, l’équipe gagnante (Laura Wahlin, Gaëlle Pirotte et Anabelle Royen) de déclarer :
Ce concours représente pour les étudiants une belle opportunité d’allier théorie et mise en pratique car nous avons pu allier créativité, travail en équipe et techniques de communication en anglais et pour un projet réel.
Bravo!