De ontbijttafel

Woensdag 18 oktober 2017 hebben een dertigtal studenten van HEC-Liège de les Nederlands volgen, een Fair Trade ontbijt genomen samen met Nederlandstalige studenten: Isabelle Peeters, Erasmusstudente van de KULeuven, Jari De Pauw, Jari Van Havermaet et Margaux Maes, studenten ‘Dubbel Diploma’ van de universiteit van Gent et Anne-Céline Hubens, een Nederlandstalige HEC-studente. Een aangenaam moment om kennis te maken en over koetjes en kalfjes te praten in de doeltaal. Voor herhaling vatbaar!

Hartelijk dank aan de OIC Essentia en aan Isabelle, Jari, Jari, Margaux en Anne-Céline voor hun deelname!

Petit déjeuner en langue(s)

Mercredi 18 octobre 2017, une trentaine d’étudiants HEC-Liège qui suivent le cours de néerlandais ont partagé un petit déjeuner Fair Trade avec des étudiants néerlandophones : Isabelle Peeters, étudiante Erasme de la KULeuven, Jari De Pauw, Jari Van Havermaet et Margaux Maes, étudiants ‘Double Diplôme’ de l’université de Gand et Anne-Céline Hubens, étudiante HEC néerlandophone. Un moment agréable pour faire connaissance et parler des choses de la vie dans la langue cible. A très bientôt pour le prochain petit-déjeuner!

Merci à l’OIC Essentia et à Isabelle, Jari, Jari, Margaux et Anne-Céline pour leur participation!